Online Diary .: PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA

Thursday, July 26, 2012

PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA

PLKN ? fuckk ! aku taknak ! aku tak berminat and tak sanggup nak PENAT LELAH KERANA NAJIB tuhh ! kenapa aku sorang je melayu yang TERPILIH dengan sekolah aku ? tak aktif ? i don't think so . aku pemain bola jaring sekolah . kawad ? this year je aku tak masuk because aku pegi kem add math . uniform ? so far aku dah dapat pangkat puteri sulong mean pangkat kedua tertinggi or tertinggi . then kenape aku terpilih jugak ? nak kata sebab kakak abang aku tak dapat dulu , anak2 maksu aku  takde pown sorang yang dapat . 

ouhh my ! can't imagine my daily life at there :'< everyday wake up in the morning . pray , breakfast and then do the activities . bayangkan macam mane aku nak ubah semua sikap2 aku . hari2 aku bangun lewat , paling awal pukul 11 if boyfie aku call . kalau tak , sampai petang la aku tidur . and then lagi satu tabiat aku , aku suka makan makan and makan . cake , chocolate :( tidur kene dengar lagu . tapi if handphone pown kene rampas , nak dengar ape ? bunyi hantu ? ouhh no !

aku taknak PLKN weyhh ! aku dah la kecik . macam mana aku nak panjat2 , lompat2 , gayut2 macam monyet tu nanti ? how ? nanti aku balek mesti jadi macam anak keling dah :( belak mesti gile punye kuad . kurus ? HAHA , tuu aku tak jamin sebab aku jenis makan makan and makan lagi . handphone memang dapat hari sabtu ahad je ke ? hurmmm :/ kay sobsob :'/ 

ayah , mummy , kakak , abang and my future niece/nephew . nanti setiap minggu datang melawat adik ye . bawak makanan banyak2 . don't miss even one week especially ayah and mummy . abang dengan kakak dah biase . tapi future niece/nephew tu mummy bawak la . adik nak pegang , peluk anak adik tu . baby , nanti baby tengok mama setiap minggu ye sayang . tu pown kalau onni yang jaga baby la . please doakan adik kuad semangat , tabah and tak menanges dekat sane ye .

and untuk awak saiful ashraf , promise me b datang tengok saya . saya tak tau la macam mana saya nanti . saya manja dengan b :( hari2 saya cerita kan ape yang jadi even bende tu takde kene mengene dengan b pown and not important at all . sikit2 menanges mengadu dekat b . nanti dekat sane , saya nak mengadu dekat siape ? kawan ? for sure takkan seMANJA and seNGADA2 dengan b kan ? dengan kawan saya kat sini yang saya dah kawan bertahun2 pown diorang susah tengok saya nanges , apatah lagi budak2 yang saya baru kenal and tak tahu diorang macam mane :/ b , doakan saya tabah dekat saya ye . 

korang , aku mohon jasa baek korang , tolong doakan aku dapat first intake and aku kuad , tabah , tak nanges dekat sane . thanks :(



 b , baju bobob b tu saya bawak ye pegi sane nanti . 
i will miss you love :'(
see ! apa semua niyhh ?
even aku tak tahu aku kumpulan berapa ,
tempat dekat mana ,
tapi aku tetap takde semangat :'<
doakan aku dapat first intake ,
tempat yang okay ,
and tabah dekat sana :/

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan