Online Diary .: CAMERON HIGHLAND

Monday, January 23, 2012

CAMERON HIGHLAND

assalamualaikum ^^
sehadd ke ? HAHA .
ksick . aku yang tak sehadd .
actually , aku baru balek dari cameron highland .
HAHA . trip yang tak dirancang .
tetibe je mak dengan maklong aku cakap bosan dok umah .
so , pegi lhaa cameron highland .
mase pegi tuhh aku elok je sehadd .
time nak balek , mashaAllah !
tak boleh bukak mata aku .
aku pening + muntah .
sampai je tapah , aku turun gi toilet .
aku muntah lagi . 
tak larat gile arhh mase tuhh .
tapi bila depan makanan , sehadd pulak .
HAHA , pelik jugak aku niyhh :D
okay , i'm not bother you all if my behavior like that right ?
fuhh --' saked hati weyhh gi semalam .
ape pown tak boleh .
sebab jem actually .
HAHA . 
kay , gambar aku semalam .
*aku memang selalu over2 sikit dari kakak abang aku kan . hihihi .
 cakkk aaa ^_^ 
HAHA , gedik kan aku ? 
do i care ? 
BUSYBODY ! 
 peace to my sister that snap this :)
with brother in law .
 kay diam !
jangan cakap aku jalan macam gangster .
HAHA .
 HAHA , berlakon je lebih tuhh !
tapi aku suke yang niyhh ! HAHA
barisan manusia yang terlibat dalam misi mengukur cameron highland :D


aku macam baru keluar mahkamah kan ?
pasal kes cerai . 
HAHA . 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan