Online Diary .: 2012 - DUNIA BERAKHIR ?

Monday, January 16, 2012

2012 - DUNIA BERAKHIR ?

assalamualaikum :)
korang , 2012 tuhh betul ke tak ?
haihh :/
aku nak kawen dulu .
actually , tadi aku bace blog sape ntahh .
*aku memang suke jelajah ~ 
aku tekan2 jela dekat google about 2012 .
then , this come out --> click here 
*click dekat situ kay -,-
okay , pasal 15 ramadhan .
it is true ?
suara ? and many more !
yes , i'm admit i scared .
aku sedar aku banyak buadd dosa .
okay , semalam pulak aku terbaca pasal ade satu kapal dilancarkan ke planet marikh tapi kapal tuhh tak sampai then patah balek ke bumi .
what will happen if the spaceship turn back to our earth ?
it is will be like a big hole ?

sumpah aku seram sejukk jerkk bila bace .
tapi masalah nye aku memang suke jelajah bende2 macam tuhh .
*actually aku minat science . hehehe 
tapi yang aku tau , hari kiamat nobody will know right ?
but now memang betul kan dunia dah akhir zaman ?
dah nak sampai penghujung ?
dunia dah terlalu tua kan ?
tapi tak sure kan 2012 dunia berakhir ?

matahari pown terbit dari barat lagi kan ?
yes , i know . dah bergerak sikit menuju ke timur .
except from that , ape lagi ?
ibu melahirkan tuan ?
kebanyakan tapi kadang2 salah didikan sebenarkan .
ntahh lhaa --'
kadang2 aku percaya pasal 2012 niyhh .
kadang2 bila difikirkan balek , 
macam mana orang boleh tao pulak kiamat 2012 kan .

kalau macam tuhh , semua orang always remember ALLAH , pray , beg forgiveness from HIM .
am i right ?
tapi apa yang pasti , 
KEMATIAN ITU ADA !
KIAMAT ITU WUJUD !
just don't know when it will be happen .
SYURGA DAN NERAKA ADALAH TEMPAT KEKAL DISANA KELAK ! 

#bila aku nak taubat niyhh ? :/ haihh !





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan