Online Diary .: hai , hai

Sunday, January 1, 2012

hai , hai

hai , hai . hello , assalamualaikum :)
sehadd ? HAHA , sorry lame tk update blog niyhh .
k now , aku ade blog niyhh je . 
blog lagi satu aku dah delete .
why ? because ntahh lhaa .
haha , aku sayang blog niyhh sebab banyak sangat kenangan :)
okay , aku nak story sikit niyhh .
weyhh korang !
aku dah baek balek dengan ex aku --> azmi !
haha , sumpah happy !
mase tuhh birthday yuen . aku call dy gune no yuen .
dy angkat then cakap lelok .
ya Allah ! 
memang happy gile lhaa . haha .
thanks awak ! 
haha , ngaku erkk saya ex awak ?
kalau tak ngaku , saya sepak terajang awak tao .
hiewhiew . yela , 6 bulan couple .
taknak ngaku pulak .
eyhh , nanti aku sambung update lagi .
nak siapkan add math niyhh .
sebab esok ade class . 
hope dapat lhaa tengok kau , azmi .
HAHA , lagi pown tengah mesej dengan loy :)
dengan webcam dengan qiqi , tengah chat dengan akim .
fuhh , penuh ! 
HAHA !
knite :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan