Online Diary .: D E L E T I N G

Monday, January 2, 2012

D E L E T I N G

assalamualaikum :)
okay , ade bace tajuk post tuhh ?
for this entry diberi name DELETING .
why deleting ? 
sebab aku baru je lepas delete friends dalam friendlist facebook aku .
why ? ntahh lhaa .
yang aku tao , aku memang tak suke ramai friends .
HAHA , pelik kan ?
sampai member aku penah cakap --> kau kalau tak suke ramai friends , jangan ade facebook . duduk dalam oven .
lalala ~ do i care ?
first sekali yang aku remove ialah orang yang gune gambar2 cartoon niyhh .
if orang tuhh aku kenal , takde lhaa kene remove .
HAHA . 
second yang aku remove pulak yang agak2 kurang didikan . mean yang rude dengan aku . 
aku kan agak2 BARAN sikit . HAHA .
kan sia2 kene remove + block :D
last yang aku paling suke remove + block budak2 pompuan yang just add aku sebab nak tanya pasal laky and budak laky yang suke mintak --> nak sorang awek .
or yang nak mengadu masalah . 
hello ! ingat aku kaunselor ke ?
okay , tuhh yang aku suke remove + block .
yang aku tak suke approve pulak pown lebih kurang je .
first yang gambar boboiboy lhaa , barbie lhaa , korean lhaa .
haa , memey tak lhaa kan .
second yang aku kenal then add aku just sebab aku kawan boyfriend / girlfriend korang sebab nak tao aku ade ape2 ke . 
haha , nyampah gile aku ! 
third yang takde mutual friend tuhh , sorry je .
awak add kawan2 saya dulu .
then saya approve awak :)
aku sombong kan ?
haha , jadi ?



okay , sorry :)
haha , nanti2 aku approve kan :D


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan