Online Diary .: KEM FASILITATOR MUDA

Monday, February 13, 2012

KEM FASILITATOR MUDA

FASILITATOR MUDA :)
seriusly best !
haha , 10-12 februari 2012 .

10/2/2012_jumaat 
okay , first day kitorg .
of course first2 sampai daftar kan :)
then tunggu sekolah2 laen sampai .
first2 tuhh , memang nak nanges lhaa kan .
nak balek . HAHA .
bile semua dah masuk dewan ,
kem kom masuk bagi tau lhaa ape yang kitorang bole buadd ape yang tak .
then pemilihan penghulu , penghuluwati and semua2 lhaa :)
penghulu --> firdaus , penghuluwati --> aida 
malam tuhh pulak , kitorang ade ice breaking .
sumpah BEST gile !
abg anwar memang best + sporting + comel gile lhaa .
lepas habes ice breaking , masuk dorm tido .

11/2/2012_sabtu
bangun pukul 5.15 kowt .
sebab si aida pepagi bute lagi dah masuk dorm iqa .
*aku tido dorm iqa sebab aku menggedik . HAHA .
biase lhaa . penghuluwati kan .
awal jela bangun nye .
first pegi sembahyang . lepas tuhh ade riadah :)
lepas riadah wajib makan doee . HAHA
then ceramah pengenalan asas fasilitator muda .
pastu ceramah kemahiran asas komunikasi .
habis je ceramah , makan tengah hari + sembahyang :)
pukul 2.30 macam tuhh kowt LDK .
aku group 1 . fc aku abg ah chong :)
kay , best dengan dy . HAHA :D
mase niyhh kene buadd bunyi2 haiwan . aiyorrr -,-
group aku buadd bunyi MEOWW . kucing lhaa kan ? HAHA
habes buadd bunyi tuhh , sembahyang asar then riadah :)
abg din dengan abg ah chong incharge :)
sumpah happening !
riadah sampai pukul 6 lebih then makan , mandi , sembahyang mahgrib .
malam tuhh pulak , ade LDK lagi .
group aku dapat tajuk takruf . 
kitorang takde buadd ape2 sangat pown :)

12/2/2012_ahad
bangun pukul 5 sebab dorm aku dah bising .
aku set alarm pukul 5.30 .
biase le . tido sebelah penghuluwati .
confirm dy bangun awal kan .
*aku tido dorm aku sendiri . HIHI
siap2 then pegi sembahyang subuh + riadah .
mase ade tazkirah subuh , aku rase aku tido kowt .
hihihi , sebab ape pown aku tak sedar :D
then riadah + sarapan .
pastu ade sembahyang dhuha :)
pukul 9 ceramah cemerlang dunia akhirat sampai pukul 10.40 .
then majlis penutupan :(
abes tuhh makan + jumpe fc masing2 + bergambar .

 kem kom kitorang :)
terbaek lhaa abang faizal !
 urusetia .
salah sorang yang aku selalu nampak lhaa .
 urusetia lagi .
niyhh pown selalu nampak .
 lagi sorang urusetia .
yang 3 orang niyhh je aku selalu nampak .
hiewhiew -,-
 urusetia + fasilitator :)
mude je kan ? HAHA .
tuhh best . sporting :D
 abang anwar :)
incharge mase ice breaking .
 our fasilitator <3
them the best among the best .
 peserta + fasilitator :)



penghulu :)
same group dengan aku .




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan