Online Diary .: TAKZIAH :'(

Tuesday, February 28, 2012

TAKZIAH :'(

27/02/2012_3.30 PAGI 
tarikh tuhh ? kay , pakcik aku meninggal dunia :'(
dekat hospital sultanah bahiyah .
adek ayah aku .
aku rapat jugak dengan family dy .
anak dy tua 2 minggu dari aku .
mean 18 tahun . tunggu result SPM ex student MRSM langkawi .
see , pandai kan ?
name dy pown aina jugak .
aku jarang jumpe dy .
yela , dy budak asrama :/
tapi dengan mak ayah dy aku rapat .
mase pakcik aku kat icu tuhh ,
aku , mummy and ayah yang teman makcik dengan aina dekat hospital .
sebab yang laen2 dah teman before kitorang sampai .
kitorang rush pegi kedah dari perak pukul 11.10 malam and sampai pukul 2.20 pagi .
terus gi hospital sultanah bahiyah yang baru .
*lawooo weyhh hospital nye . dah rupe kondo .
mase sampai tuhh semua tak boleh masuk icu :/
pukul 3 pagi macam tuhh baru doktor panggil semua waris masuk .
tapi mak aku dengan makcik aku je masuk sebab aina tidur .
aku dengan ayah aku tak masuk . teman aina .
then dalam pukul 3.20 pagi kowt doktor panggil lagi sekali suruh semua waris masuk .
aku gerak aina ajak masuk .
tapi kitorang terlambat .
pakcik aku dah takde mase kitorang masuk :'(
ya ALLAH ! kitorang just dapat tengok jenazah dy je .
dy meninggal sebab kuman2 semua dah merebek :'(
usus dy pecah .
tak boleh nak operate sebab tibe2 dy ade masalah jantung .
then nurse panggil makcik aku suruh setel bil .
okay , makcik aku suruh aku sebab dy taknak tinggalkan jenazah .
aku pown turun lhaa bawah pegi setel kan .
then dah siap , naek atas balek . 
jumpe aina . kay , aina peluk aku .
erat sangat2 . mase tuhh serius aku memang nak nanges tapi aku tahan sebab aku taknak aina tengok aku tak kuadd .
lepas dy peluk , aku keluar gi toilet .
mase tuhh baru aku nanges .
then lepas tuhh basuh muke and masuk wad balek . 
teman aina .
paklong dengan abg die datang .
setel pasal jenazah .
bawak pegi bilik forensik .
pukul 8 pagi baru siap semua .
tapi pukul 5 pagi kitorang balek rumah sebab hospital cakap nanti diorang hantar mayat gi rumah .
okay , balek aku angkat kerusi and katil .
kay , penat :/
tapi takpe , demi arwah pakcik aku :/
aku tak sure jenazah sampai pukul berapa sebab aku tidur kejap pukul 7 pagi .
pukul 9 pagi baru aku bangun balek .
lepas jenazah kebumi , kitorang makan tengah hari .
makcik aku dengan aina makan sikit je .
sumpah aku nak nanges tengok diorang .
then aku and semua tidur .
ulangan --> SEMUA !
bukan aku sorang je ye .
kay lah . mase untuk aku tidur .
niteee -.-

#aina , makcik . sabar banyak2 kay .
makcik , che putih tao makcik memang bergantung semua dekat pakcik .
tapi now , makcik fikir untuk masa depan aina ye :')
aina baru 18 makcik . jauh lagi perjalanan hidup dy .
aina , jaga mama elok2 ye :')
mama ade aina sorang je .
even kite jarang jumpe , kite tetap sepupu :')

ANOAR BIN MD HASHIM , SEMOGA ROH MU DIRAHMATI DAN DICUCURI RAHMAT PAKCIK .


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan