Online Diary .: SORRY KORANG :/

Saturday, April 21, 2012

SORRY KORANG :/

korang , sorry sangat2 :'( sumpah aku tak sengaja ! aku sendiri tak sure why aku macam niyhh -,- kenapa aku nak marah semua orang . sorry sangat2 ! first2 tadi aku mengamuk dekat sepupu aku sebab story pasal rumahtangga diorang . pastu aku marah akim and ipin . then tadi aku marah syafiq ! and now , tetibe aku menanges without any reason ! no reason and i don't know why i'm crying now :'( periodddddd please jangan macam niyhh -,- SUCK ! aku sian dekat orang2 sekeliling aku . tak pasal2 jadi mangsa keadaan . kay , aku bukan jenis cepad marah orang tak tentu pasal . aku jenis banyak diam if aku marah . but tadi , so sorry ! seriusly , aku tak sengaja . aku tak tau ape yang aku nak sekarang :/ korang , i'm so sorry :(
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan