Online Diary .: TAKZIAH SEKALI LAGI :'(

Wednesday, February 29, 2012

TAKZIAH SEKALI LAGI :'(

baru je 2 hari lepas pakcik aku sebelah ayah aku meninggal .
hari niyhh , 29/2/2012 pakcik aku sebelah mak meninggal .
sumpah airmata aku dah kering :/
pakcik aku meninggal dekat muar , johor mase balek dari hantar anak dy .
aku tau daripada adek ipar tok aku .
wanchik aku call rumah aku bagi tau pasal tuhh .
mase tuhh aku tengah tidur sebab aku demam kuadd .
sampai tak larat nak bangun .
tapi aku gagah jugak bangun and keluar bilik sebab aku dengar ayah aku macam terkejut je .
then aku tanye siapa call and kenapa .
ayah aku cakap --> cik yazid meninggal .
muke aku sumpah terkejut !
aku yang demam gile teruk tadi tibe2 sehadd .
then ayah aku cakap tokcik ajak pegi muar , johor .
tapi ayah aku cakap penat sebab baru balek dari kedah and kebetulan aku demam + sekolah .
yela . dah 2 hari aku tak pegi sekolah sebab pakcik aku meninggal kan .
ayah aku cakap dekat tokcik , dy tunggu jenazah dekat tapah je .
dekat rumah pakcik yazid .
and maybe esok aku pegi sekolah tapi balek awal :'(
aku nak ikowt tengok jenazah .
gambar2 je yang akan jadi kenangan :'(
semoga cik yazid akan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman dan rohnya dicucuri rahamt .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan