Online Diary .: breakeven or breakoff ?

Saturday, March 29, 2014

breakeven or breakoff ?

hi,assalamualaikum. kejap kejap. fuhh fuhh tiup blogger ni kejap. kesian yayang ni ye. lama tak swipe. hihi. busy nauuuu mak ni haaa. haha.

okay,untuk tonight, gua nak story pasal my hubby lagi. i don't know why nowaday we always fighting and keep it up. hmmm :( sedih sebenarnya. serious talk, gua sayang dia. SAYANG okay! even dia dah buat gua macam2,sikit pun gua tak pernah benci dia. sakit hati tak payah cerita la. for sure ada. gua pendam je. because of what? because he's doesn't try to make me smile at all. serious, dia layan gua pun nak taknak. if gua tanya soalan,always 3 or 4 times, then baru dia jawab. what the ???? dah la dia buat gua banyak kali. then layan macam tu. siapa tak fikir dia buat lagi kan?

serious, gua sanggup tabahkan hati gua semata2 nak bersama dia lagi. tapi kenapa dia sendiri taknak tolong gua hilangkan semua tu? dia tambahkan lagi sakit hati kenapa? dia buat gua,gua yang kene pulihkan hati gua sendiri? oh memang sesenang masak maggi kan. disebabkan gua dah terlalu lama memendam,tabah,tiba sekarang gua jadi pendendam. dendam dengan orang yang gua paling sayang selain family gua.

aku cuba and sentiasa cuba sedarkan dia pasal hati aku. setiap hari :'( tapi sikit pun dia tak peduli. and sekarang aku jadi seorang yang terlalu lalu lalu lalu baran. disebabkan perangai dia. dah kenapa lagu "aku yang tersakiti" on air pulak ni. ahhhh memahami sungguh!

dear Allah,tolong hilangkan dia dari ingatan aku. tolong hapuskan sayang aku dekat dia. tolong jauhkan rindu aku bersama dia. tolong kembalikan keceriaan aku sebelum aku kenal dia. aku nak bahagia walau bukan dengan dia. tolong bekalkan aku kekuataan,ketabahan,semangat untuk aku tempuh semua.

dear you,hope you will get your "TRUE LOVE" which can make you truly faithful :) i love you so much and i will always love you forever. thank you for almost 2 years with me. thank you for make my day before. thank you dah ajar saya menjadi seorang yang tabah,sabar. terima kasih curang belakang saya. terima kasih kongsi gelak senyum awak dengan saya. saya sanggup menangis macam ni dari saya menangis lepas ni.



MENGAPA MUDAHNYA HATIMU MENDUA,KU LAPANGKAN DADA WALAU AKU TERLUKA,SEMOGA KU BISA,TUK MELUPAKANNYA,KERNA KAU TELAH MEMILIH DIA
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan