Online Diary .: LariLari :D

Sunday, January 15, 2012

LariLari :D

pewittt , assalamualaikum :)
korang , aku dah nak jatuh PENGSAN niyhh :/
aku PENATTTTT TERAMAT :(
someone help me please .
urut sikit badan2 aku niyhh .
tapi tadi kan , aku tengok someone je terus hilang penat2 + saked2 badan 
aku .
guess who ?
of course my exboyfie !
aku ade tuisyen add math tadi .
pukul 1.30-3.30 . 
then aku ajak yuen pegi makan sebab aku LAPAR TAHAP DEWA !
after makan , mesti lhaa menuju ke stesyen bas kan .
*mane lagi nak pegi kampar tuhh . 
cadang nak balek awal sebab ade cousin sebelah kedah datang .
*belah ayah lettuw .
ntahh macam mane , 
aku ternampak 2 ekor mamat . 
first2 memang aku nampak macam exboyfie aku .
tapi macam putih jerkk .
ahhh , lantak lhaa . buadd tak kenal jerkk .
lepas tuhh yuen cakap --> ummu , tuhh coki !
*ade 2 ekor mamat yang aku nampak tadi lalu jalan kaki .
aku pown tengok lhaa .
uitsss , PUTIH nye ! tapi memang betul dy !
*tak kenal aku sebab ex aku dah putih dari aku --'
okay , takpe . 
tapi pelik jugak aku .
pehal ex aku PEMALU semacam tadi ?
HAHA , hari tuhh ROMANTIK semacam .
eeee , risau pulak aku !
keding , banyak mengucap banyak2 ye sayangg <3
keding , kau tao yuen cakap kau ape tadi ?
yuen cakap --> macam penyamun je saya tengok coki tuhh ummu .
haaa , puas le ! HAHA .
SORANG PENYAMUN , SORANG PELANUN !
*pelanun tuhh biar aku dengan yuen je tao :P
okay , aku memang suke maen nyorok2 dengan ex aku .
selalu aku nyorok dari dy .
tadi dy nyorok dari aku .
tapi mase dy balek tadi , aku nyorok dari dy .
then call dy , kene marah sebab maen nyorok2 .
biar lhaa !
aku suke tengok cara dy jalan .
HAHA , macam gangster !
eyhh , eyhh .
i can see you wear wristwatch that i give to you <3
haa , tadi kan ramai orang tegur aku laen sebab aku pakai baju bola . 
nak pakai lagi lhaa lepas niyhh !
saya nak upload pic tadi !
nak tengok , silakan .
taknak tengok , lu angkat kaki blahhh dari page waaa .













 aku memang suke syok sendiri . HAHA !
bosan , bosan kan .
plus camera aku ke korang ?
sebokk jerkk ! :P
manusia niyhh lhaa aku jumpe tengah bersantai dengan member dy tadi .
sorry , aku memang nampak macam kau tadi .
tapi sejak bile kau PUTIH sangat ?
aku takut perasaan aku je tadi .
tuhh aku buadd tak tao je .
bukan aku lari .






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan