Online Diary .: alone

Monday, September 30, 2013

alone

2.17 AM , tuesday . untuk kali ke berapa juta aku rasa macam ni . aku siapa ? jawapan yang paling senang difahami . AKU TAK PERNAH WUJUD DALAM DUNIA ! siapa yang ada dengan aku sekarang ? there's nobody :) well , aku kan tak wujud . sayang ? itu just perkataan untuk menyedapkan hati aku :) and i really don't think that have someone really love me . no one will do that stupid thing . sebab tu aku tak layak bahagia maybe ~ 'rumahku syurgaku' is not for me . totally not ! aku keluar bilik just untuk ke toilet , makan . then semua masa aku habeskan dalam bilik . siapa faham ? siapa tahu ? kekasih ? mungkin itu hanya tanggapan aku . sebaliknya ? aku bukan tuhan , aku bukan malaikat yang tahu isi hati orang . tapi dari cara yang aku nampak , he doesn't love me at all :) sebab tu jugak aku cuba taknak terlalu bergantung lagi dekat dia . sebab tu aku lebih memilih kawan untuk luahkan segalanya dari dia . aku takut . terlalu takut bila aku terlalu berharap , terlalu percaya , aku terluka untuk kali kedua . so , biar aku berharap dekat kawan2 aku yang pastinya takkan buat aku terluka . yes , maybe kawan jugak boleh melukakan , tapi tak seteruk orang yang kita paling sayang , paling percaya . kan ? i wish i can be strong . i wish i can go without anyone know where am go . kenapa ? sebab aku kan tak wujud . siapa kisah kan ? terlalu banyak cerita yang aku tahu . terlalu banyak yang aku simpan . kakak abang aku tak pernah tahu . mungkin disebabkan aku yang terlalu nakal sampai aku boleh tahu semua . aku pendam . aku menjadi semakin pendiam dirumah . aku menjadi semakin teruk diluar . kenapa ? aku terlalu tension . aku cuba bertahan . tapi tetap yang dipersalahkan diri aku . tak kiralah family , kawan atau kekasih . aku terus simpan . aku terus pendam . sampai one day aku tak mampu . aku terpaksa cerita dekat one of kawan aku . tapi sejauh mana dia mampu tolong aku ? dia cuma mampu dengar dan nasihat je . yang laluinya semua aku . diri aku yang sentiasa keseorangan . mummy ayah kakak abang . ye aku sayang semua . sayang . disebabkan sayang aku terpaksa pendam . kawan ? bukan senang nak cari kawan yang betul2 boleh dijadikan sahabat . saiful ashraf ? the guy yang aku sayang , percaya . tapi semua tu hilang bila hati aku terluka . sometimes aku terfikir . kenapa aku yang kena tanggung semua ni ? aku tak tolak takdir aku . tapi terlalu banyak yang aku tanggung . setiap malam pasti akan ada airmata yang temani tidur aku . pasti ada kenangan yang membuatkan aku kecewa . tapi siapa yang boleh faham aku ? kenapa tak ada siapa pun yang boleh faham aku ? aku tak mintak pun korang menipu dengan menggunakan ayat 'sayang' dekat aku . benda tu akan membuatkan aku terasa like aku manusia paling bodoh sebab percaya . hati aku , jiwa aku semuanya aku dah binakan kubu pertahanan agar dapat bertahan . tapi roboh bila family and orang yang aku sayang buat aku . maaf :( untuk kali ni , aku betul2 tak mampu :( aku menangis tiga hari berturut2 . tapi aku still cuba untuk pendam . am keep trying :( rahsia kita , rahsia mereka . 

mummy ayah kakak abang - disebabkan adik sayang korang semua , adik biar diri adik macam ni . adik pendam , adik simpan . everything gonna be fine . 

saiful ashraf - awak boleh teruskan usaha awak for searching someone special okay ? don't worry . i'm gonna be okay with that . 'ainaz_sa' actually sebagai tanda saya hargai kehadiran awak dalam hidup saya . kalau awak perasan , semua benda yang saya guna , akan ada 'SA' . tapi itu tak pernah terjadi untuk saya :) and i know that never happen . saya selalu guna gambar awak sebenarnya . dekat handphone , dekat facebook , twitter and also dekat laptop . sebab saya nak rasa yang awak sentiasa ada dengan saya . tapi saya tau benda tu takkan terjadi dekat awak . bagi awak tak bermakna apa2 . tapi bukan bagi saya . bagi saya , itu salah cara awak tunjuk yang awak betul2 sayang saya . tapi saya tak pernah dapat semua tu . i'm not a lucky girl actually . but i'm pretend that i'm the one which is a lucky girl got you :) sebab saya taknak orang lain tau apa yang saya rasa sebenarnya dengan cara awak . kalau awak perasan , setiap hari saya akan tweet pasal awak . sebab saya nak awak tau yang saya sentiasa ingat awak . tapi those thing will never happen for me . so saya mintak kalau awak taknak saya , please jangan bagi harapan lagi dah . 

kawan - kau satu2nya orang yang selalu bagi aku semangat . kenapa kau jauh dengan aku ? jahat kau , baik kau , semua aku tahu . aku doakan kau berjaya :) thanks being so special in my life . siapa kau ? aku rahsiakan . tapi aku tau bila kau baca ni , kau boleh tau yang aku maksudkan adalah kau :) 
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zaty roslan